Weekend voor de deur - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van Heleen Fraanje - WaarBenJij.nu Weekend voor de deur - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van Heleen Fraanje - WaarBenJij.nu

Weekend voor de deur

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg Heleen

11 Januari 2014 | Vietnam, Can Tho

Vanmorgen allereerst op de fiets naar Thien An. De kinderen hebben de hele week al school gehad, en zijn maar weinig gemotiveerd om Engels te leren. Els en ik zijn met z'n 2en en al snel haalt Els de knutselspullen uit haar tas.We knippen van rietjes kralen en rijgen die aan elastiekjes. Mooie kettingen en armbanden krijg je daarvan.
Daarna komen de muizentrapjes en de ballonnen te voorschijn, kortom een goede morgen bezigheid.
Na het terug fietsen drinken we een kopje koffie bij mr. Hue.
Daarna wederom een Bao Pao broodje gehaald en de was van Els weggebracht.
Na een poosje rust heb ik Els en Erik naar het Charity ziekenhuis gebracht.Daarna rustig naar de massage gefietst. Heerlijk genoten van het begin van het weekend en daarna een uurtje koffie gedronken aan de kade.
Vanmiddag gefacetimed met Iris, die vanavond op werkweek gaat naar Oostenrijk . Vanavond met z'n allen wezen eten. In een zijstraatje vinden we een restaurantje waar we zelf springrols moeten draaien. Het nog goedkoper dan normaal: 52.000 Dong ( ongeveer 1,5 euro) We moeten er om lachen.Nog een drankje aan de kade en dan terug naar huis.
Morgenvroeg hebben de andere 5 een uitje van de Pagode. Erik en ik gaan naar Vinh Long ( zie kaartje).
we gaan er allemaal op tijd uit, dus nu slapen.
Welterusten Nederland.

  • 12 Januari 2014 - 12:43

    Ge:

    Hoe kun je al die vreemde namen onthouden,maar als je daar bent gaat het denk ikgemakkerlijker.Begrijp ik goed dat je volgende wek gaat verkassen? Ga vandaag m,n snotjes doen. Ik las op F B dat Iris naar Oostenrijk is .Als ze maar op de piste blijft.We hebben vandaag een stalende zonnige dag.maar het heeft vannacht wel gevroren.Ik verheug me steeds op je nieuws brieven LEUK.Had ik je al verteld dat er 1ste Kerstdag bij Hana en Annie is ingebroken.Allebij over de rooie Hebben zelfs slachtoffer hulp in geschakeltHans heeft erg veel last van de rot jeugd die hij heeft gehad [hij 6 Jan.80 geworden] nu stop ik er mee Groeten uit Arnhem.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Heleen

Ik ben oncologieverpleegkundige en 4e jaars student bedrijfskunde Hoger managment. 47 jaar, getrouwd met Edwin Exoo en heb 3 kinderen Jren, Iris en Floris. Ik houvan spinnen,fietsen en de natuur.Verder aanw graag om met vrienden, lekker genieten van het leven ij een glas wijn of en diner.

Actief sinds 26 Dec. 2013
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 10640

Voorgaande reizen:

01 Januari 2014 - 31 December 2013

Vietnam

Landen bezocht: