Niet veel bijzonders - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van Heleen Fraanje - WaarBenJij.nu Niet veel bijzonders - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van Heleen Fraanje - WaarBenJij.nu

Niet veel bijzonders

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg Heleen

16 Januari 2014 | Vietnam, Can Tho

Vandaag hebben we niet zoveel bijzonders meegemaakt. Vanmorgen vroeg weer naar Nieph Cau. 30 minuten Engelse les gegeven en daarna gememoried. Dit is echt hilarisch, leuk met Engelse woorden erbij.
De electriciteit was uitgevallen en daarmee ook de verkeerslichten, wat wel weer een extra dimensie aan de verkeerssituatie geeft. Blik op oneindig en verstand op nul.
Van middag Ineke en Lydia naar het ziekenhuis gebracht om te koken en vervolgens naar City om met de kleuters te spelen. De sfeer is steeds meer ontspannen. Zo zie je maar weer, dat je door gedragsverandering bij ons zelf de weerstand kunt breken bij de begeleiding.
De beenfixatie bandjes zijn besteld. Mooie korting losgepeuterd van 2,95 naar 1,85 per paar. Erg leuk dus.
Er is 1 baby erg ziek, ze ligt aan het zuurstof en de dokter zit erbij. Ik vind dus dat ze erg goed voor de kindertjes zorgen.....
Morgen weer vroeg op en dus nu slapen.

• 19 Januari 2014 - 18:58

Sanne En Marc:

Ook al zeg je erbij niet veel bijzonders, toch mooi korting erop en bezig geweest voor de kinderen daar. Dat is dus wel bijzonder, super!

Heleen

Ik ben oncologieverpleegkundige en 4e jaars student bedrijfskunde Hoger managment. 47 jaar, getrouwd met Edwin Exoo en heb 3 kinderen Jren, Iris en Floris. Ik houvan spinnen,fietsen en de natuur.Verder aanw graag om met vrienden, lekker genieten van het leven ij een glas wijn of en diner.

Actief sinds 26 Dec. 2013